عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

عرفان جون

جشن عروسی فرشته جون (نوه عمه باباحسین)

1393/4/9 19:05
نویسنده : مامان زهره
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

 (شنبه  92/06/23)

امروز جشن عروسی خاله فرشته است گلم

 ظهر گذاشتمش پیش مامان جون و رفتم آرایشگاه و باباحسین بعدازظهر کت و شلوار و کراوات تنش کرده بود و اومدن آرایشگاه دنبالم و با هم رفتیم آتلیه تا چند تایی عکس خانوادگی بگیریم و حسابی شیک شده بودی و دلم میخواست بخورمت عزیزدلم ...

 عکاس هم خانم جوونی بود خیلی از عرفانم خوشش اومده بود و از هر فرصتی استفاده میکرد تا باهاش بازی کنه و میگفت به بانمکی عرفان تا حالا نی نی ندیده... کلی همکاری کردی و عکسهای ناز و آنتیکی گرفتیم و ژستهات منو کشته بود و همه جا دوست داشتی دست به سینه بشینی تا ازت عکس بگیرن عزیزم ادبت منو کشته...

شبش رفتیم سالن و همه میخواستن با تیپ دامادیت بخورنت که من نزاشتم و کلی ازت عکس گرفتن و تازه با عروس هم رقصیدی و شادباش هم گرفتی و تا آخر شب هم با عروس و داماد و بقیه مهمونها میرقصیدی و ادا در میاوردی

 عزیزم انشاله دامادی خودت رو ببینم ... میبوسمت دلبندم

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سمیرا
12 تیر 93 0:40
وااای خدا تیپشو ببین چقد خوردنی شده این پسر ناز من خدا حفظت کنه ایشاا... عروسی خال ی عرفان جون مبارک باشه انشاا... خوشبخت بشن زهره جون اسفند دود کن سر عرفان توروخدا
مامان لیلا
13 مرداد 93 18:45
سلام، عزیزم!!!!!!!! چه تیپی زدی عرفان جونم. عرفان من دوست داره با همه ی بچه ها دوست باشه به خصوص اونایی که اسمشون عرفانه. چند وقتی است که عرفان جونم به کودکستان می ره و من اصلاً نمی رسم وبلاگشو آپدیت کنم ***************** سلام گلم ...منم خیلی شرمنده عرفانم هستم و اصلا وقت نمیکنم تند به تند آپ کنم براش ولی با بازی همش جبران میکنم و خواهم کرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد