عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

عرفان جون

اولین مهمونی پاگشایی

1391/10/3 19:19
نویسنده : مامان زهره
542 بازدید
اشتراک گذاری

٠٤/٠٩/٩٠ = اولین با رکه رفتی خونه خاله زهرا ( مادرزن آینده ات ) = خاله زهرا گل پسر رو پاگشا کرد و سنگ تموم گذاشته بود ( برامون زرشک پلو بامرغ + قیمه سیب زمینی تهیه کرده بود با کلی مخلفات و ... )‌ و هدیه ام 1دست لباس زمستانی 3تیکه آبی رنگ خریده بود.
دست خاله زهرا درد نکنه ... انشاله بزرگ شدی براش جبران کنی تموم خوبیها و مهربونیهاش رو عزیزم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آناهل
25 شهریور 91 5:58
سلام دوست خوبم . من شما رو لینک کردم . ممنون که به من سرزدید. زنده باشی و شاد .
مامان سبحان جون
25 شهریور 91 9:05
ماشالا به این گل پسری خاله جونی لینکت کردم
نیلوفر
28 شهریور 91 16:10
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
الهه مامان روشا جون
29 شهریور 91 20:50
سلام زهره جون.مرسی که بهمون سر زدی .من لینکتون کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد