عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

عرفان جون

بیشتر عاشقت شدم

1391/10/8 12:46
نویسنده : مامان زهره
423 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیشترتر عاشقت شدم عزیزم ... وقتی نگات میکنم بیشتر دیوونه ات میشم ...آخه کم کم به صورتم نگاه میکنی و انگار میخوای باهام حرف بزنی میدونم کوچولویی و من توهم زدم ولی بخدا انگاری با نگاه نازت داری باهام حرف میزنی جیگر...از کنارت بودن لذت میبرم و همش بخودم میگم چطوری میخوای برگردی محل کارت و از عشقت 6 ساعت دور باشی ... خدا خودت هر چی صلاحه همونو بنداز تو دلم ... عرفان عاشقتم ... امروز بدجور عاشقت شدم با نگاه های نانازت

 

  

 

٠٢/٠٩/٩٠ ( چهارشنبه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آمیتیس
22 شهریور 91 0:49
سلام زهره جون. ایشالا سایتون تا ابد بالا سر پسر عزیزتون باشه و ایشالا عرفان جان تا ابد قدر شما رو بدونه
مامی مهدیار
23 شهریور 91 2:28
قربونش برم من یه سپند براش دود کن عزیزم
ShHu
23 شهریور 91 10:13
با سلام از مدلهای متنوع لباسهای بافتنی و زمستانه دیدن فرمایید. http://shhu.blogfa.com/page/babycloths
مامان آمیتیس
23 شهریور 91 12:35
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد