عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

عرفان جون

روز دهم ولادت گل پسرم

1391/10/3 12:28
نویسنده : مامان زهره
434 بازدید
اشتراک گذاری

 بازم حموم کردی ( انشاله حمام دامادیت عزیزدل ) ،‌ شب همه دور بودیم و خوش گذروندیم و خوردیم و گفتیم و خندیدیم ولی عرفان خان همش خواب بود ، اما متاسفانه شب تلافی کرد و تا صبح نخوابید و ناله کرد ،‌ من و مامان جون با ناراحتی کنارش بودیم ولی کاری از دستمون بر نیومد آخه نمیدونستیم کجای وجود نازنین گل پسر درد داره ... کاش زبون داشتی و بهمون میگفتی ثمره زندگی مامان و بابا... 

 

خلاصه و متاسفانه  مامان جون 26/08/90 بعد از 10روز تنهامون گذاشت و رفت و دوتامون داغون بودیم ، انگاری تو هم فهمیده بودی چون بی تابی میکردی... خدا سایه شون رو از سرمون کم نکنه  و همیشه سلامت و سرزنده باشن انشاله که واقعا نعمتهای بی همتایی هستن.

 

 

اولین شب تنهایی من و عرفان و باباحسین بود ...وای بدون کمک مامان جون آیا میتونم تر و خشکت کنم عزیزدل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی جیگر انگار فهمیده بود مامان تازه وارد و نابلدش استرس داره تا صبح تخت خوابیده بود و فقط برای شیرخوردن 2بار بیدار شد. برای اولین بار تعویضت کردم و به کمک بابایی لباست رو عوض کردم... دمت گرم خیلی راه اومدی مامانی فدات

 

 

25/08/90  (چهارشنبه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهدییارومامانش
28 مرداد 91 12:19
نه نه عرفان خستتتتتته نباشی
مامان سبحان جون
28 مرداد 91 12:57
سلام عزیزم نی نیتون خیلی خوشمله به سبحان جون رای میدی اگه اره همین الان بیا و رای بده توی مسابقه نی نی خوابالو قسمت نظراتش اینم ادرس جایی که باید رای بدی ممنون http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 14:23
سلام دوست عزیزم. ممنون که بهمون سر زدین. قدم نو رسیده مبارک باشه. ایشالا زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 14:24
من لینکتون کردم
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 14:26
رمزو خصوصی فرستادم
مامان سانلی
28 مرداد 91 18:10
سلام عزیزم. ممنون که اومدین پیشمون.خیلی عسلیها میدونستی؟ لینکت کردم گلم. شدی یه دوست جدید. یه بوس گنده ابدار برای شروع دوستیمون
مریم مامان درسا
28 مرداد 91 18:37
سلام عزیزم ممنونم که پیش من و درسا اومدی وبت خیلی نازه ، گل پسری هم که جای خود داره
آرتین خان خان ایران
2 شهریور 91 21:13
سلام عزیزم ماشالا عرفان خان خیلی نازه شما رو با کمال میل لینک کردم
مامی مهدیار
12 شهریور 91 14:28
سلام عزیزم خوبی ممنون که اومدی پیشمون قربون این گل پسر ناز برم ،ماشاالله چقدر بانمکه با افتخار لینکت کردم
باران قلنبه
12 شهریور 91 16:22
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
mari
18 شهریور 91 10:17
سلام سلام .... عرفان جونم چطوره مامان زهره خیلی وبلاگ عرفان جوجو خوشمل شده ... دوستتون دارم هوارتااااااا
مامان آمیتیس
18 شهریور 91 18:40
سلام دوست عزیزم. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده. میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟‏Lavashak.niniweblog.com/post36.php‏‏شماره13 آمیتیس
نیلوفر
19 شهریور 91 12:06
─────────▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─────── ───────────██─███─███─██─██─██▄█───────── ───────────██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───────── ──────────▄██▄▄ █▀▀▀─────▀─ ▄██▄▄▄█─────── دوست دارم
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:18
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان آمیتیس
19 شهریور 91 15:40
سلام عزیزم. ممنون که به آمیتیس رای دادین
طاهره مامان امیرعلی
20 شهریور 91 16:48
سلام.مرسی که به پسملیم رای دادین.با افتخار لینکتون کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد