عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

عرفان جون

من مادر شدم ... خداوندا سپاس

1391/10/3 12:18
نویسنده : مامان زهره
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

م ادر شدن نعمت خیلی والایی است

کاش قدر بدانیم

 

عاقبت در يك شب از شبهاي دور /كودك من پا به دنيا مينهد

 

آن زمان برمن خداي مهربان / نام شورانگيز مادر مينهد

آن زمان طفل قشنگم بيخيال/ در ميان بسترش خوابيده است

بوي او چون عطر پاك ياس ها/ در مشام جان من پيچيده است

آن زمان ديگر وجودم مو به مو / بسته با هستي طفلم ميشود

آن زمان در هر رگ من جاي خون / مهر او در تار و پودم ميشود

ميفشارم پيكرش را در برم / گويمش چشمان خودرا باز كن

همچو عشق پاك من جاويد باش / در كنارم زندگي آغاز كن

ميگشايد نور چشمم ديدگان / بوسه ها از مهر بر رويش زنم

گويمش آهسته اي طفل عزيز / ميپرستم من تورا مادر منم

مامانی اشقتم ... حالا میفهمم چقدر زحمت دادم بهت ... حلالم کن قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدییارومامانش
22 مرداد 91 11:46
خاله زهره ممنون عکس من وداداش عرفان روگذاشتی خیلی دوستتون دارم
الهه مامان روشا جون
23 مرداد 91 0:43
عزیزم ممنونم که به وبلاگم اومدی.با افتخار دوستی شما رو میپذیریم. من این شعر رو قبل از تولد روشا جون توی وبم گذاشتم همش دنبال بقیه اش می گشتم الان با دیدن این پست خیلی خوشحال شدم.ممنون
نی نی گل (مامان محمد منصور)
18 شهریور 91 4:06
به به به چه گل پسری . مامان مهربون به ما هم سربزن خوشحال میشیم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد