عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

عرفان جون

اولین تنهایی باباحسین و گل پسرم

1391/10/22 9:45
نویسنده : مامان زهره
619 بازدید
اشتراک گذاری

برای اولین بار بدون گل پسرم رفتم بیرون ( هیات امام حسین ) و چون مامان جون نمیخواست بیاد و منم میترسیدم گریه کنی و نتونم آرومت کنم نبردمت و گذاشتمت پیش باباحسین ولی تموم ذهنم پیشت بود و نفهمیدم ١ ساعت چه جوری گذشت ولی بابا حسین خوبت بهم پیامک زد که عرفان خوابه و خیالت راحت باشه و چون رفتنی شیر دوشیده بود و آماده بود میدونستم گرسنه نمیمونی ولی از اینکه کنارم نبودی ناراحت بودم ... همش چهره نازت تو ذهنم بود ... عاشقتم عزیزم ...

" خدایا هیچ مادر و پدری را از فرزند دلبندشان دور نگردان "

١٧/٠٩/٩٠ ( پنجشنبه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهراد
1 مهر 91 21:47
سلام. ممنون که به ما سر زدید. خدا حفظش کنه پسر نازتون رو. من شما رو لینک کردم. ممنون میشم شما هم من رو لینک کنید
مامان آروین
1 مهر 91 22:54
سلام ممنون از حضورتون کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه با افتخار لینک شدی
مامان مهراد
2 مهر 91 11:28
سلام خوشحالمون کردید ممنون من لینکتون کردم
مامان اهورا
3 مهر 91 20:07
سلام عرفان خان من اهورا هستم میسی که اومدی وبلاگم معلومه که باهات دوست میشم من اسمتو به بقیه دوستام اضافه میکنم
سارا(مامان سوگل)
4 مهر 91 9:11
سلام گل پسر.تو هم وبلاگ خوکشلی داری.بله که با هم دوست می شیم.
مامان سبحان جون
18 مهر 91 10:29
ممنون عزیزم که ما سرزدی عرفان جون ازطرف من ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سبحان جون
6 آبان 91 4:21
سلام ماشالا به نی نی های ناز مااپیممممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد