عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

عرفان جون

اولین باری که پای کوچولوت رو کردی داخل دهنت

1392/3/18 16:53
نویسنده : مامان زهره
779 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح برای صبحانه فرنی با شیر مامان خوردی دلبندم ؛ بعدشم وقتی میخواستم تعویضت کنم و رفتم داخل حمام تا آب رو امتحان کنم یه وقت سرد نباشه و اذیت بشی ، وقتی برگشتم با صحنه ای مواجه شدم که با کل دنیا عوضش نمی کنم گل پسر با تمام وجود داشت پاشو میخورد و منم سریع دست بکار شدم فیلمبرداری کردم ولی پسر باهوش مامان تا دوربین رو دید کمی کندتر پاشو می خورد و میک زدنهاش کندتر شد.                              

(یکشنبه 91/01/27 )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مريم مامان نيكان
18 خرداد 92 19:18
اي خداااااا از دست اين ريزه ؛كه انقدر قر ميريزه...فدات بشم با اين كارهاي بامزت
مامان حسام كوچولو
19 خرداد 92 1:07
اي جانم بخور نوش جونت
مرجان مامان آران
19 خرداد 92 12:17
اخييييي عزيزم خيلي كار بامزه يييه ارانم انجام ميداد
طاهره مامان امیرعلی
19 خرداد 92 17:31
سلام. مرسی عزیزم که بهم گفتین. پسلک خیلی خیلی با نمکی دارین.
مامان سونیا
19 خرداد 92 18:56
وای چه با نمک مامانی حالا باید هر روز منتظر یک کار جدید از طرف شازده پسر باشی
مامان مبینا
19 خرداد 92 23:30
سلام،پسر خیلی نازی دارید.منتظر بقیه ی شیرین کاریاش هستم
مامان بردیا
20 خرداد 92 0:19
چقد بامزه اس خدای منمنم پا خوردن بردیا یادمه
بهار مامانه برسام
20 خرداد 92 4:05
سلام عزیزم من چند بار به وبت سر زدم ولی هر بار یه صفحه ی اِرور 405 باز میشد دیگه نا امید شده بودم و فکر میکردم آدرس وبت رو اشتباه دادی خلاصه تویه اون آدرسی که تویه کامنت گذاشتی یه کم تغییر دادم درست شد و در کمال نا باوری دیدم وبت باز شد و خیلی خوشحال شدم من یه مدت نبودم ولی دیگه از این به بعد هستم و خوشحال شدم اومدم عکسای این ناز پسری رو دیدم خدا حفظش کنه مثل ماهه خوشمل و خوشمَمَزه این پسملی همگی بگید ماشالله چشم نخوره ایشالله
persian mom
20 خرداد 92 6:49
مممنون که به وبلاگه پسریِ ما سر زدی ، بلههههههه که دوست میشیمممممممممممم عرفام جون چه بامزس خدا نگهش داره ، معلومه که پسره خوبیه من که دیگه قاط زدم از دسته این ووروجکم
مامان کیانا
20 خرداد 92 9:07
سلام عزیزم . مرسی که بهمون سر زدید . عرفان خوشگل و دوست داشتنی رو از دور می بوسم . راستی جریان پستهات رو متوجه نشدم آخه گل پسری ماشالله 1 سال و 7 ماهشه ولی پستها مربوط به شش ماهگیه ؟
مامان آناهل
20 خرداد 92 9:58
هورا تبریک میگم عرفان خان . تو یه ژیمناست حرفه ای هستی . عکسهات محشره . دست مامان درد نکنه
خاله سنا
20 خرداد 92 12:59
مرسی به ما سر زدین لینکتون کردمـ
مامان فتانه
20 خرداد 92 13:41
سلام عزیزم مرسی از اینکه به ما سر زدین....چه پسر نازی....ما شما رو لینکیدیم البته با افتخار
سهیلا مامان درسا جون
20 خرداد 92 13:46
خدائی پای این پسملی واقعا شیرین و خوشمزه است خوردنم داره خوب منم پای کوشمولوی عرفان جون و میخوام
صفورا مامان آوا
20 خرداد 92 15:05
عزیییییییییییییییزم چقدر شیرینه خدا حفظش کنه ممنون که به ما سر زدید خوشحالم از آشنایی باهاتون
بهار مامانه برسام
20 خرداد 92 16:56
ممنون که لینکمون کردید ما هم با کمال میل و افتخار شما رو لینک کردیم به امید دوستی های بیشتر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد