عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

عرفان جون

اولین سفر به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع)

1392/4/8 3:18
نویسنده : مامان زهره
366 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جونم برات بگه ؛ چون بدجور دلم هوای زیارت امام رضا رو کرده بود بابا حسین گل برامون بلیط هواپیما گرفت و عازم مشهد شدیم.

خیلی خوشحال بودی و انگاری میدونستی چه جایی میخوام ببریمت و برای خودت دوست پیدا کرده بودی و با صندلی پشتی مون که خانم و آقایی جوون و با حوصله ای بودن بازی میکردی و ریسه میرفتی و با صدای بلندت کل هواپیمارو روی سرت گذاشته بودی.

از بس خوش خنده و خوش اخلاق بودی و دلبری کردی تا چشم خوردی و مریض شدی ؛ توی مشهد سرمای شدیدی خوردی و شدی ضدحال سفر ، مجبور شدیم بردیمت دکتر که اونم خدا خیرش بده کلی دارو و آمپول برات تجویز کرد ولی من و بابایی فقط شربت رو استفاده کردیم ( چون میدونستیم خود امام رضا دعوتمون کرده و مطمئنا شفات میده و نیاز به اذیت کردنت و آمپول زدن نداری) ؛ جمعه کمی بهتر شده بودی و با هم رفتیم پابوس امام رضا و با باباحسین رفتی داخل حرم ولی عشق مامان فقط محو لوسترها و دیوارهای آینه کاری شده حرم بود نمیدونم شایدم داشت فرشته ها رو میدید چون خودشم یکی از اوناست دیگه ... قربونت برم که در اواخر 7 ماهگیت مشهدی شدی.

از روی ماه پسرم بهمراه باباش داخل صحن امام رضا عکاسی کردم و بعدازظهرش با حال بدی که داشت بهمراه داداش مهدی یار گلش بردمش آتلیه کنار حرم و عکس یادگاری گرفتن ... وای که عکسشون با ژستهای خنده دارشون دیدن داشت

 

" زیارتت قبول مشهدی عرفان خان "

 

 

حرم مطهر امام عشق

 

عکس آتلیه ای عرفان خان و پسرخاله اش (داداش مهدی یار گل )

 

باباحسین و عرفان در صحن حرم امام عشق

 

(پنجشنبه 91/04/03 )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا
25 خرداد 92 18:11
سلام.زیارت قبول عشق خاله.چقد ناز شدی گلم
مريم مامان نيكان
25 خرداد 92 20:58
با نام رضا دلت مصفا گردد درد و غم سینه ات مداوا گردد گر روی نهی به درگهش با اخلاص هر عقده ز کار بسته ات وا گردد پسر گلم زيارتت قبول و انشالله هميشه به زيارت خانه خدا نايل شوي
مامان حسام كوچولو
26 خرداد 92 19:09
زيارتتون قبول
مامان آرمينا
27 خرداد 92 1:06
زيارتتون قبول باشه خوش به حالتون منم خيلي وقته دلم هواي مشهد كرده ولي امام رضا نمي طلبه
لاله
1 تیر 92 8:04
زیارتت قبول فرشته ی کوچولوی ناز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد