عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

عرفان جون

سفر به شهرستان سراب(شهر پدری مامان زهره)

1392/4/10 1:01
نویسنده : مامان زهره
551 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سفر 3نفره مون رو شروع کردیم ولی از بد حادثه توی کرج 2ساعت تو ترافیک موندیم و اشکمون در اومد ؛ من دائما از باباحسین خواهش میکردم که برگردیم ولی قبول نمیکرد و خلاصه خیلی خسته شدیم ولی خداروشکر گل پسر خواب بود و زیاد اذیت نشد ؛ بعد از ترافیک طولانی سعی کردیم توی راه به خودمون خوش بگذروندیم ولی چون یه ماشینه بودیم زیاد نتونستیم بازی کنیم و حوصله گل پسرمون رو جا بیاریم ولی خب بدک نبود.

رسیدیم سراب ؛ وای که چه هوایی بود ، رفتیم مهمانسرایی که من از طرف شرکت گرامی رزرو کرده بودم و وسایلمون رو جابجا کردیم دوست داشتیم شب رو توی حیاطش بخوابیم و لذت ببریم آخه از دست هوای کثیف تهران رادحت شده بودیم و جنبه نداشتیم . کلی از گل پسر عکس گرفتیم و توی محوطه بازی کردیم و شب رفتیم خونه مادربزرگ من که توی روستای آغمیونه و عمه اینا و بچه هاشم اونجا بودن و دسته جمعی خیلی خیلی خوش گذشت و عشق مامان حسابی شیطنت کرد.

فقط حیف که عشق مامان از گاو و گوسفند وحیوانات میترسید و نذاشت یه عکس با حیوانهای اهلی روستا که همشون یه جورایی بانمک بودن بندازیم تا بعدا ببینه و لذت ببره.

جاهایی دیدنی نداشت که بگردیم و بعکسیم ولی هوای خیلی خیلی عالی داشت و وطن پدری مامانته و فقط یه سری روستاهاشو رو دیدیم و گشتی زدیم مثل : سهزاب و فرگوش و عسگرآباد و ...

 گشتیم و خوش گذروندیم ... برگشتنی بخاطر خلوتی جاده و هوای خنک باباحسین و عمو مهدی و دایی عباس(پسرعمع مامان زهره) تصمیم گرفتن سه ماشینه شب راه بیافتیم و علیرغم اصرارهای من و ترس از رانندگی و جاده شبونه راه افتادیم و باباحسین همش فکر گل پسرش بود که اذیت نشه (خوش بحالش) ؛ خیلی توی راه خوش گذشت و همش نگه میداشتیم و میوردیم و میخندیدم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (91/06/07-10)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان کمیل و کیان
11 تیر 92 16:04
به چه پسر گلی مامانی بااجازه لینکتون کردم خوشحال میشم ب ماهم سربزنید
مامان اشکان
11 تیر 92 17:07
حسابی بهتون خوش گذشته هاا... مخصوصا به مامان آقا عرفان... خوش باشید عزیزم ایشالله همیشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 1:12
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 13:15
مامانی لطفا پیش ماهم بیا
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 13:15
http://komeylbaba.niniweblog.com/
مریم ( مامان آرین )
12 تیر 92 17:34
عزیزم ماشاا... پسرت خیلی نازهههههههه
مامان حسنا
13 تیر 92 13:07
عزیزم ایشالا همیشه به گردش باشید... مامانی شرمده من مسافرت بودم نتونستم بیام بهتون سربزنم
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 18:09
مامانی هدیه
15 تیر 92 16:40
ایشالا همیشه به سفر خوش باشید خانومی
مامان آناهل
19 تیر 92 0:46
عکسها که محشر شده . همیشه به سفر . خوش باشید .
لاله
19 تیر 92 16:15
عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک
لاله
19 تیر 92 16:17
عزیزم معلومه حسابی به پسری و مامان باباش خوش گذشته عاشق اون عکسشم که قیافش جدیه
مامان آرمينا
21 تیر 92 1:19
هميشه به سفر و گردش واسه عرفان جون ولي هيچ كدوم از عكساش واسه ما باز نميشه
مامان حسنا
21 تیر 92 14:30
مادر خانومی کجایی کم پیدایی؟
مامان آرتین (الهه)
21 تیر 92 16:52
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته. ایشالا همیشه سلامت و شاد باشین
مامان هديه
22 تیر 92 14:31
سلام خوبي؟ من آپم بدو بيا به كمكت نياز دارم
مامان بردیا
31 تیر 92 11:13
همیشه بسفر وخوش گذرونی خوب مهم بچه ها هستن دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد