عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عرفان جون

افتتاح حساب بانکی برای گل پسر

1392/4/22 15:58
نویسنده : مامان زهره
222 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود که تصمیم داشتم از درآمد ماهانه ام برای عزیزم پس انداز داشته باشم تا بعدها بدردش بخوره و شاید این کنارش نبودنهام اینطوری کمی برام آسونتر بشه... البته شاید ...

بالاخره امروز عملی اش کردم و تو بانک ملت برای عشقم حساب قرض الحسنه کوتاه مدت باز کردم ، متصدی بانک خیلی از این حرکتم خوشش اومده و وقتی دید عرفان گوگولی هنوز یک سالش هم نشده بیشتر خوشش اومد و تشویقم کرد و میگفت حتما برنده جایزه میشه و طبق سیستمشون گفت که سومین کوچولوی بانک ملتی عزیزم.

راستی بانک باباحسین اینا هم برای هدیه تولدت کارت 50هزار تومانی داده بود که با یک مبلغی کوچولویی از طرف خودم برات واریز کردم به حسابت عزیزم ...

حساب بانکیت مبارک عشق مامان

 

 


* & & & & & & & & & & & & & & *

* & & & & & & & & & & & & & & *

* & & & & & & & & & & & & & & *

 

 (91/07/05)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان حسام كوچولو
23 تیر 92 18:22
مباركه عزيزم
نازنین
24 تیر 92 12:30
مبارکه آقا کوچولو.
مامان آرمينا
24 تیر 92 18:48
مباركه ايشالله برنده قرعه كشي بشي
مامان بردیا
24 تیر 92 19:01
آفرین به این مادر عاقبت اندیش
مامان بهراد
29 تیر 92 9:15
عزيزم مباركش باشه اميدوارم با تمام پولي كه شما مادر نمونه براش جمع ميكني به آرزوهاش برسه آفرين به شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
mari
31 تیر 92 11:01
عزیزم قربون اون قیافه تغست بشم من آخه نفسسسسس
مامان بردیا
31 تیر 92 11:11
مبارکه عزیزم انشاالله پر پول باشه همیشه
مامان اشکان
31 تیر 92 15:23
آفرین به این مامان آینده نگر....
مامان لیلا
9 مرداد 92 16:57
سلام، مبارکت باشه عزیز دلم، به ما هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد