عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

عرفان جون

سقا شدن گل پسر در اولین ماه محرم زندگی زمینی اش

1391/11/13 0:18
نویسنده : مامان زهره
413 بازدید
اشتراک گذاری

٠٨/٠٩/٩٠  =  با هم رفتیم هیات ولی چون دیر شده بود جای نشستن وجود نداشت و مجبور شدم دم در زیر دست و پا بشینیم ولی فقط موقعی که داشتن مداحی میکردن تو هم بغضت گرفت و نزدیک گریه کنی برام جالب بود احساس کردم برای آقامون امام حسین تو هم داره اشکت در میاد.جیگرم کلی باهام همکاری کرد و خداروشکر گریه و زاری راه نیانداخت. اما متاسفانه جامون خیلی بد بود که ازش عذرخواهی میکنم. عزادار کوچولوی مامان التماس دعای شدید داریما ...

 

١٢/٠٩/٩٠  = اولین باری که سقا شدی مصادف شد با 7محرم ،‌با مامانی ودایی محمد رفتیم هیات و گل پسر سقا شد ، اینقدر لباس سبز سقایی به عزیزم میاد که نگو و نپرس. اون شب کوچکترین عزادار امام حسین و حضرت عباس تو بودی ؛ ولی شب بدجور قاطی کرده بودی و گریه و زاری راه انداخته بودی ناقلا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمیرا مامان اهورا
5 دی 91 14:13
عزیزدلم سقا کوچولو چه عجب زهره جون
مامان مهراد
7 دی 91 10:53
سلام ممنون که به ما سرزدید اون آلبومها رو قبلا خودم هم دانلود کرده بودم درست بود مثل اینکه لینکاش eror میده با عرض معذرت سعی میکنم درستش کنم
مامان کوثری
7 دی 91 15:56
بدو بازم مسابقه http://ninimod.niniweblog.com/ اگر میخوای تقویم باعکس کوچولوت داشته باشی هم بیا این وبلاگم http://niniparti.niniweblog.com/
مامان ماهان نفسی
9 دی 91 20:26
عزیز دلم من به گل پسرت رای 5 دادم اگه نمیگفتی 5 بده بازم مسلما به اینجور پسر زیباونمکی حتما بیشتر از 5 هم بود میدادم پاشو مامانی یه اسپند چشم در بیار دود کن برای جیگر خاله
الهام مامان آوینا
10 دی 91 15:16
عرفان جان به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی عزیزم. مامان عرفان جان وبلاگ نی نی های 91 ای را لینک کن و هر از گاهی از دوستای جدید عرفان جان مطلع شو. ادرس وبلاگ نی نی های 91ای = http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
مامان امیر مهدی
11 دی 91 1:22
مرسی که اومدین پیشمون ولی اصلا عکسی برای من باز نمیشه
خواهر فرناز
19 دی 91 22:18
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
مامان بردیا
1 بهمن 91 19:00
سلام.ممنون که به ما سر زدین.پسملتونم خییییییییییییییییلی نازه.با افتخار لینک شدید.
مامان بردیا
1 بهمن 91 19:35
ای جونم عرفان جانمشما هم ÷سمل گلی داری خوشحال میشیم باشما دوست باشیم ما شمارو لینک میکنیم از اشناییتون خرسند شدیم
مامان حسام کوچولو
2 بهمن 91 16:28
با افتخار لینکتون می کنم عرفان جان خیلی خیلی خوش اومدی به جمع دوستای حسام کوچولوی من. زهره جون امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم. من عاشق اسم عرفانم و فکر کنم عاشق عرفان کوچولوی شما هم بشم
مامان دانیال
3 اسفند 91 2:49
جیگر این پسر خوشکلو برم.مرسی که به ما سر زدید لینکتون کردم شما هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشید.جوجوتو ببوسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد