عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

عرفان جون

اولین سیزده بدر عزیزم

1392/2/23 20:21
نویسنده : مامان زهره
350 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامان جون و خاله زهرا اینا رفتیم پارک نزدیک خونه خاله اینا و حسابی خوش گذروندیم ولی عشق مامان کلافه بود و دائما گریه میکرد و بی تاب بود؛ مجبور شدم بیشتر وقت رو توی ماشین بمونم چون هوا بادی بود و گل پسر تحمل نداشت. این اولین تجربه سیزده بدری عمرم بود که توی ماشین گرم و تنها داشتم از طبیعت لذت میبردم ؛ عیبی نداره عزیزم اینم عالمی داره... عرفان دار شدن تاوان داره دیگه ، اینم یه جورشه نانازی

باباحسین و عمومهدی ناهار برامون جوجه کباب کردن و مامان جون آش درست کرده بود و ما هم بخور بخور راه انداخته بودیم و حالشو بردیم عزیزم ولی حیف که شما جز شیر بنده چیز دیگه ای نمیتونی نوش جان بفرمایی

(یکشنبه 91/01/13)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

نیلوفر
24 اردیبهشت 92 1:25
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
mari
24 اردیبهشت 92 8:37
تنبل خانوم ...دیگه از پسرک چیزی نمی نویسی ؟؟!!!! آپدیت باش تنبل ....
مامان ارشیا
31 اردیبهشت 92 16:11
گل]این گلها تقدیم به عرفان کوچولو و مامانی مهربون
نیلوفر
4 خرداد 92 18:45
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
نیلوفر
4 خرداد 92 23:29
سلام عزیزم میشه لطف کنی ایمیلتونو برام بفرستین.
نیلوفر
5 خرداد 92 11:55
خصوصی داری
مریم
6 خرداد 92 18:03
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
مامان سونیا
8 خرداد 92 9:53
سلام مامانی ممنونم از اینکه به وبمون سر زدید و متشکر بابات نظر سبزتون وب زیبا و پسر نازی دارید خدا براتون نگهش داره در ضمن شما با افتخار لینک شدید و میتونید ما رو هم لینک کنید
مامان حسنا
8 خرداد 92 10:58
سلام عزیزم خوشحالم از خوشحالیتون با کمال میل من لینکتون کردم
عاطفه مامان الای
8 خرداد 92 10:58
همین سوالات منو کپی کن تو پستت .بعد جواب بده به سوالات سه نفرو هم دعوت کن به بازی اخرش بازیه گلم تو خودتو دعوت کن اگه میشناختمتون دعوتتون میکردوم ولی من به سه نفر گفتم...ممنون پسرتون هم خوردنیه
عاطفه مامان الای
8 خرداد 92 11:04
دوست من اهل کجایی؟ من تبریزم باشه لینکت میکنم شما هم لینک کن تا دوست هم باشیم ...
لاله
8 خرداد 92 11:10
سلام زهره جون ممنون که به وب ترمه سر زدین ماشالا چه پسر نانازی دارین خدا حفظش کنه ما عر فان جون رو لینک کردیم
مامان آویسا
8 خرداد 92 12:28
با افتخار به دوستان ما پیوستی عرفان خوشگل
مریم مامان نیکان
8 خرداد 92 13:01
سلام از اینکه به ما سر زدید ممنونم .با افتخار شما رو جز یکی دیگه از دوستهای نیکان میکنم.به امید دیدار
مرجان مامان آران
8 خرداد 92 13:46
خدا حفظشكنه عرفان جون خوشگلو ممنون كه به ما سر زدين عزيزم من لينكتون كردم راستي معني اسم آران هم به فارسي آريايي ميشه هم به كردي طبيعت گرم اسم يه پادشاه عهد باستان براي اذربايجان هست
مامان بنیتا
8 خرداد 92 15:15
سلام عزیزم..ممنون که به وبلاگ دخترم اومدی با کمال افتخار لینکتون کردم ماشالا به عرفان کوچولوی ناز ایشالا خدا براتون حفظش کنه و خیرشو ببینین
هیراد و عمه لیلاش
8 خرداد 92 19:13
هزار ماشاالله که گل پسر نازی دارید براش اسفند دود کن مامانی با کمال افتخار لینک شدید بوس برای عرفان کوچولو
مامان هدیه
8 خرداد 92 20:39
سلام مرسی عزیزم منم لینکتون کردم بوووس بازم بهت سر میزنم حتما حتمابوووووس
مامان ماهان
9 خرداد 92 9:18
سلام زهره جونم اولا تشكر ميكنم از حضور و نيز ارائه تجربتون و خيلي خوشحالم از آشناييتون..آخه زهره جونم من از سن كمم شروع كردم و الان با 11 سال سابقه واقعا استعفاء برام خيلي سخته اين از يه طرف از لحاظ مالي هم اونقدر قوي نيستيم كه بشه با اين تورم و گروني و با يه درآمد سه نفره و بدون دغدغه زندگي كرد..راستي شما بعد استعفا خودت تو خونه سختت نبود..روزاتو چجوري ميگذروني؟؟من كه يه تعطيل ياجمعه رو يكي دو ساعت با ماهان مشغول ميشم تا آخر روز كلافه ام چون شديدا به كارم وابسته ام...
مامان ماهان
9 خرداد 92 9:28
زهره جونم خدا عرفان جونو براتون حفظش كنه ..ماشالله خيلي نازه بازم پيشمون بيا خوشحال ميشم از نظراتتون استفاده كنم
مامان سویل
9 خرداد 92 11:16
دوست خوبم شما با کمال افتخار لینک شدید وای چه پسر خوشگلی دارین مامانی اسپند یادت نره
♥مامان آمیتیس♥
9 خرداد 92 18:27
سلام عزیزم...... لینکتون کردم شرمنده که دیر شد
مامان حسنا
10 خرداد 92 16:22
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم..... میای پیشمــــــــــــــــــون
مامان آی سل
11 خرداد 92 0:33
سلام خانومی مرسی که به ما سر زدین خوشحالم که هم زبون هستیم. ماشالله عرفان جون خیلی تازه فداش بوسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد