عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

عرفان جون

مرواریدهای عرفان خان

1392/4/4 23:58
نویسنده : مامان زهره
292 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان جون زنگ زد و گفت مژدگونی بده که عرفان گل پسر مروارید دار شده ... کلی ذوق کردم و حتی گوشی تلفن رو زمین نزاشته به همه همکارهام گفتم و براشون سریع سفارش بستنی دادم ...بعدشم زودی به بابایی زنگ زدم و خبر خوش رو بهش دادم و اونم مثل من از ذوقش سریع به دوستاش گفت که عرفانم دوندون در آورده و صدای خوشحالی اونارو هم  شنیدم

ولی یه کوچولو ناراحت بودم که چرا همون موقع خودم کنارت نبودم که اولین نفری باشم که دندون یعنی مروارید ناز داخل دهن گل پسر رو رویت کرده باشه ... رفتنی خونه برای مامان جون و باباجون و دایی محمد شیرینی (بستنی میوه ای ) خریدیم و یه جشن کوچولوی دندونی برات گرفتیم البته ناگفته نماند قبلا مامان جون برات دندونی پخته بود... عزیزم دندون دار شدنت مبارک ... انشاله باهاشون پسته بخوری عزیزم

 رونمایی از دومین مروارید عرفان خان عزیز مصادف بود با 91/04/10

 

        (91/04/03 )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان نیکان
4 تیر 92 18:00
قربون اون دندونهای ناز و خوشگلت برم که مثل صدف برق میزنه
مامان بردیا
4 تیر 92 23:01
جانم.عزیزم.خییییییییییییییییییییلی نازه.مخصوصا عکس آخری
مامان ارشیا
4 تیر 92 23:38
دندونای ناز و خوشگلت مبارک عزیز دل خاله صورت نازت از قبلم نازتر شده عزیزم
مامان آرمينا
5 تیر 92 0:49
مرواريدات مبارك عزيزم زهره جون ببخشيد يه سوال داشتم.عرفان جان چند ماهشه؟آخه بالاي وبت يكسال و 7ماه نشون ميده ولي شما از 8 ماهگي مينويسيد؟ يعني داريد مطالب قديمي رو مينويسيد؟من كه نفهميدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد