عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

عرفان جون

سفر به شهر همدان

1392/4/5 1:08
نویسنده : مامان زهره
258 بازدید
اشتراک گذاری

امروز راهی همدان شدیم و خیلی خوشحالم چون 2هفته مرخصی گرفتم تا بیشتر کنار عزیزام باشم و دست بابایی بی بلا که برامون هتل باباطاهر رو رزرو کرده بود ؛

جاهایی که رفتیم :

غار علیصدر که بخاطر تاریکیش زیاد خوشت نیومده بود و بیقرار بودی ؛ لالجین رفتیم و کلی سفال خریدیم و تو هم سرحال بودی و با مامان همکاری میکردی ؛ آرامگاه بوعلی سینا و باباطاهر عریان عکس خانوادگی گرفتیم و ... خیلی جاها رفتیم و خوش گذروندیم ولی برگشتنی روز چهارشنبه (91/04/29) از روی تخت افتادی و صورت ماهت و دماغ کوچولوت زخم شد و کل خوشی سفر رو از بین برد... عزیزم خیلی شیطون شدی و نگرانتم ...

خدایا همه کوچولوها رو در پناه خودت داشته باش و عرفان منم بین اونا ... آمین

 

  (یکشنبه 91/04/25 )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥مامان آمیتیس♥
5 تیر 92 5:10
سلام دوست عزيزم میشه 106 رو به 20008080200 اس ام اس کنید و به دخترم که تو جشنواره تابستانه شرکت کرده رای بدین.... ممنون از لطفتون
مامان بهراد
5 تیر 92 8:37
سلام عرفان جونم خوبي خاله جان سلام به مامان گلش من شما رو با افتخار جزء دوستان بهراد جون قرار دادم از اينكه از گل پسر من تعريف كردين ممنونم راست ميگين واقعاً ما يعني همه نيني‌ها نازن كه وقتي مي‌بريمشون عكاسي عكاسيشون و معروف ميشه. من خوشحالم كه يه دوست خوبه ديگه دارم
مامان اشکان
5 تیر 92 10:31
عزیزم همیشه به گردش... من همدان زندگی میکنم البته چند ماهیه که به این شهر نقل مکان کردیم. خوشحالم که بهتون خوش گذشته...بوس
مرجان مامان آران
5 تیر 92 16:39
سلام عزیزم همیشه به سفر خوش باشیددد عرفان خوشگلو ببوسید
مامان آرتین (الهه)
6 تیر 92 9:35
سلام خوشگل خاله. خوشحالم که بهتون خوش گذشته. مامانی مزاقبش باش.
مریم مامان نیکان
6 تیر 92 17:05
به به سفر به همدان باید خیلی خوش گذشته باشه فقط قسمت آخرش که کوچولومون افتاد و زمین خورد ناراحتمون کرد مامانی واسه پسر نازمون اسپند یادت نره
سمیرا مامان اهورا
7 تیر 92 23:41
عزیزممممممممممممممممم بزرگ شدی ماشاا... خاله چقد لباسات خوشگلن مخصوصا اون سبزه چقدهم بهت میاد پسرطلا مامان زهره عکس اولیش چرا بدنش قرمزه؟؟؟ عاشق ژستش شدم خیلی باحاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد