عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عرفان جون

راه رفتن گل پسر

1392/5/17 17:38
نویسنده : مامان زهره
263 بازدید
اشتراک گذاری

باباحسین رفته بیرجند ماموریت و ما طبق معمول شب خونه باباجون چتریم.

من و مامان جون روی مبل های روبروی هم نشسته بودیم و مامان جون با حوصله ات که فقط دوست دارم تموم وقت و توانش رو برای یادگیریت توی هر زمینه ای بزاره ؛ گفت بیا عرفان خان تنبل رو به ذئق بیاره بلکه راه بره ؛ دست بکار شد.

بهت گفت عرفان برو پیش مامان زهره. تو هم با ترس و لرز اومدی سمت من. اونقدر ذوق زده شده بودیم که ناخودآگاه جیغ زدیم و تو کمی ترسیدی ولی بعدش خودت از شدت ذوق هی میدودی پیش مامانی و بعدش میومدی پیش من.

وای چقدر لذت داشت دیدن راه رفتن عزیزدلم با پاهای کوچولوش. ای کاش باباحسین هم بود و از دیدن راه رفتنت که بیشتر شبیه دویدن بود مثل من ، لذت می برد ؛ خیلی استرس داشتی چون وقتی دستت به دستم خورد متوجه شدم از شدت ترس دستات یخه مامان فدات بشه عزیزم.

راه رفتنت مبارک عزیزم

 

انشاله در پناه خدای مهربون همیشه ثابت قدم باشی و مثل کوه استوار عرفان خان

 

 

  (دوشنبه 91/08/29 )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

♥مامان آمیتیس♥
18 مرداد 92 6:30
دعاهایت را اجابت كند آنكه آسمانی را میگریاند تا گلی را بخنداند. طاعات و عبادات قبول عيد سعيد فطر بر شما مبارك
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 16:37
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد عید سعید فطر بر شما مبارک
مريم مامان نيكان
18 مرداد 92 19:50
از پنجره روزگار به درخت عمر كه مينگرم،خوشتر از ياد عزيزان ثمري نيست مرا،يادتان خوش ،جانتان سلامت .عيد فطر بر شما وخانواده محترم مبارك
mamane m@ni
19 مرداد 92 14:38
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ مانی من سرزدید دعرفان جونم خیلی ماهه.خوبه که می خواید به بچه ی دوم فکر کنید.در مورد صارم:منم زایمانم اونجا بود خیلی خیلی راضی بودم.دکترمم یکی از بهترین دکترای تهرانه دکتر مژگان کرم نیای فر.می تونی در موردش تحقیق کنی من به تمام دوستام پیشنهادش می کنم.چندتاشون هم رفتن وبعد زایمان کلی تشکر کردن بابت پیشنهادم.ولی شما تو مرحله ایی هستید که دارید تحقیق می کنید پس بیشتر در مورد صارم و دکتر کرم نیا بپرسید.دکتر خیلی با تجربه .با حوصله.مهربون.ما حتی در مورد اسم بچه هم باهاش مشورت کردیم.سرشم خیلی شلوغه تقریبا تمام روزای هفته صارمه گاهی راحت نمی شه وقت گرفت بس که شلوغه سرش.ولی اگه تحت نظرش بشی قضیه فرق می کنه.من زایمانم سزارین به انتخاب خودم بود جای عملم اصلا معلوم نیست.عمل فوق العاده خوب بود.اگه بازم سوالی بود در خدمتم
ساراکوچولو
20 مرداد 92 11:48
عید سعید فطر همچنین بر شما مبارک
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:07
جانمممم.مبارکه گلم
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:07
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان. آپم.سر بزنید
معصومه
21 مرداد 92 12:18
سلام عرفان کوچولو همیشه شاد وخوشحال وپیروز وموفق باشی! ما ازنو شروع کردیم خاله جون خوشحال میشیم به ما سربزنید!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد