عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عرفان جون

صرفا جهت اطلاع همه عزیزان

1392/8/18 14:08
نویسنده : مامان زهره
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیز

با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران وفادارشون ؛ عزیزای دلم اگر دقت کرده باشید در پایان هر پست تاریخی رو درج کردم که نشان دهنده زمان پست های نوشته شده است ؛ بنده تاکنون شاغل بودم و نمیتونستم مطالب رو بروز یادداشت کنم.

پس اطلاعاتت پستهام درسته ولی در پایان تاریخ ذکر کردم و از عزیزانی که توی نظراتشون نسبت به مطالب نوشته شده تعجب کردن عذر خواهی میکنم و من باید تاریخ پستهارو ابتدا قرار میدادم...

از اظهار لطفتون سپاسگزاریم و قول میدیم سریعتر به روز کنم تا به تاریخ حال برسم ...


 

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد