عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عرفان جون

جشن تولد مامان زهره و شیطنتهای عرفان خان 92/01/23

1392/9/13 16:37
نویسنده : مامان زهره
417 بازدید
اشتراک گذاری

(جمعه – 92/01/23)

 امروز باباحسین حسابی زحمت کشیده بود البته با چند روز تاخیر برام جشن تولد گرفته بود و عرفان خان هم با رقص های ناز و پر از عشوه اش و با قرهای مکررش تکمیلش کرد و برای مامانش حسابی رقصید و ترکوند.

مامان جون و باباجون و دایی محمد و دایی مهدی و خاله زهرا و دایی حمید هم مهمونمون بودن که دستشون بی بلا حسابی همگی سنگ تموم گذاشته بودن ... جبران کنیم ایشاله براشون ...

اولین کادوی تولدم رو گل پسرم و باباحسین مهربونش بهم دادن که یه دسته گل خیلی خیلی ناز بهمراه یه جفت گوشوراه خوشمل بود که خیلی لازم داشتم ... دستشون درد نکنه عزیزای من

 

مرضیه جون و عرفان خان و دایی مهدی و ناهید جون و دایی حمید و باباحسین 

 

* خوبه تولد من بود و خودم توی عکس نیستم ... گریه کنم ... *

 

اینم کادوی عرفان جونم و باباحسین عزیزش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلا (مامان عرفان)
13 آذر 92 20:11
تولدتون مبارک باشه، کادوتون هم خیلی قشنگه انشاءالله به خوشی استفاده کنی عزیزم. عرفان جونم خیلی بزرگ شده خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم. شادی تان روز افزون.
مامان فتانه
15 آذر 92 14:20
مااومدیم با یه اپ جدید
مامان بردیا
16 آذر 92 8:59
تولدت مبارک مامانی.کادوتم مبارک
مامان بهار مهرنگار
16 آذر 92 20:51
مبارک باشه برات آرزو می کنم به آرزوهای قشنگت برسی. به ما هم سر بزن عزیزم.
مهدیه مامان امین
17 آذر 92 14:09
زهره جون تولدت مباررررررررررررررک. عزیزم ایشالا 120سال زنده باشی و عکسهای خوشگلتو در کنار نوه هات و پسرگلت ببینیم خانمی.
مرجان مامان آران و باران
17 آذر 92 23:46
تولد گذشتتون مبارک عزیزمممممممممممممممممممممم کادوی خوشگلتم مبارک همیشه شاد باشیددددد
مامان ارشیا
22 آذر 92 15:43
تولدت مبارک زهره جون ایشالله سالهای سال کنار همسر مهربون و عرفان عزیز سلامت و شاد باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد