عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عرفان جون

شاهکار گل پسر= بوسیدن عکس باباجون

1392/6/18 11:45
نویسنده : مامان زهره
419 بازدید
اشتراک گذاری

من توی اتاق خواب در حال میکاپ برای عروسی حمیدآقا و زهراجون (پسر ، دختر باباحسین) بودم و تو هم حسابی شیطنت میکردی و کل میز توالت رو بهم ریخته بودی ؛ یهو چشمت به عکس باباجون افتاد و سریع برداشتیش و چون شیشه داشت ترسیدم و سعی داشتم ازت بگیرمش ولی ای دل غافل که عزیزم شروع کرد به تف مالی کردن و بوسیدن عکس و کلی ذوق زده شده بود.

منم خیلی خیلی از دیدن این صحنه لذت بردم و کمی اشکم در اومد از دیدن اینهمه احساس یه موجود کوچولو و بی توان خدای مهربون و همچنین خوشحال بودم که چه پسر با احساسی دارم .

با کلی آرایش بوسیدمت و خوردمت و تازه آخرش به خودم اومدم دیدم چه بلایی سرت آروم شده بودی عین رنگین کمون قرمز و آبی و طلایی ... وای که چقدر خنده دار شده بودی و باباحسین کلی دعوام کرد که با اینهمه مواد شیمیایی روی صورتت چرا پسملو بوسیدی ... ولی خیلی خوش گذشت

 

آخه این باباجون خوشگل و خوش تیپ بوسیدنم داره دیگه !!!

  جمعه 91/08/19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد