عرفان عرفان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عرفان جون

مروارید دار شدن عزیزم

1392/5/27 0:38
نویسنده : مامان زهره
313 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول مامان زهره بیمرام سرکار بود که مامان جون اول وقت زنگ زد و مشتلق خواست منم با کلی ذوق گفتم هر چی خودت بگی ؛ فقط زودی بگو چه شیرین کاری کرده ؛ مامان جون گفت دندون آسیاب بالا سمت چپ و راست عزیزدلم نمایان شده و کلی خوشحالم کرد و دوست داشتم کنارت باشی و ببوسمت ولی ... جبران خواهم کرد عزیزکم

 

 

 

 

 

 

این شعر زیبا هدیه ای از نیکان جون و مامان مهربونشه ؛

حیفم اومد توی این پست نباشه

 

چه لحظه ي شيرينيوقتي كه خوب ميبينييه مرواريد ريزهتوي دهن ني نيعرفان خان عزيزمالهي خير ببيني مباركه مبارك

 

 

 (سه شنبه 91/09/27)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نازنین
24 مرداد 92 11:57
خیلی ممنون از شما ماهم دلمون براتون تنگ شده بود.مرسی که بهمون سر زدین. البته مامان عرفان من خواهر نیکو هستم. من با اجازه لینکتون کردم تا بتونم عکسای گل پسر ماهتونو زود به زود ببینم. دوتا بوس از طرف منو نیکو به عرفان جون...
مامان بردیا
24 مرداد 92 12:14
مبااااااااااااااااااااااااااركه ديگه حسابي گوشت ميخوريا
مامان حسنا
24 مرداد 92 16:47
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــه
مامان لیلا
24 مرداد 92 16:52
سلام عزیز دل خاله که با پسر کوچولوی من هم اسمی فکر کنم حدود 5 ماه از عرفان من کوچولوتر باشی. خیلی دلم می خواد از نزدیک ببینمت و یه بوس آبدار نثارت کنم. دست مامانت هم درد نکنه که به ما سر زد.
مريم مامان نيكان
24 مرداد 92 17:04
چه لحظه ي شيرينيوقتي كه خوب ميبينييه مرواريد ريزهتوي دهن ني نيعرفان خان عزيزمالهي خير ببيني مباركه مبارك
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 19:04
مباركه عزيزم
♥ نیم وجبی ♥
26 مرداد 92 1:17
به به مبارک باشه مرواریدت گل پسری مرسی که به نیم وجبی ما سر زدی لینکتون کردم
مامان حلما
26 مرداد 92 7:12
دراومدن مرواریدات مبارک خاله جون . چقدر توی این عکس ماه شدی . الهی قربونت برم . به مامی جونت سلام برسون . بازهم منتظرتون هستیم
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 22:26
مروارید جدید مبارک خاله جون فدای شعر خوندنت عزیزدلم عکسهات هم خیلی ماهه جگر طلای خاله
mari
29 مرداد 92 10:26
دندون طلای منه
مرمر(مامی کسرا)
14 شهریور 92 14:38
قربون این تیپ و قیافت عزیزم..ایشالا همیشه سلامت باشی زیر سایه مامان و بابا...من و کسرا شما رو لینک کردیم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عرفان جون می باشد